- Odwiedziny: 461951
- Do końca roku: 239 dni
- Do wakacji: 46 dni
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Sierakoścach
-
Statystyki
-
Kalendarium
Poniedziałek, 2024-05-06
Imieniny: Beniny, Filipa
ZADANIA BIBLIOTEKI SZKOLNEJ
1. Biblioteka Szkoły jest pracownią szkolną, służącą realizacji potrzeb i zainteresowań uczniów, rodziców oraz zadań dydaktyczno-wychowawczych i doskonalenia pracy nauczycieli.
2. Godziny pracy biblioteki dostosowane są do potrzeb osób z niej korzystających.
3. Zbiory biblioteki obejmują:
a) podręczniki i programy szkolne,
b) lektury podstawowe do języka polskiego i innych przedmiotów nauczania,
c) wydawnictwa informacyjne,
d) lekturę uzupełniającą do języka polskiego,
e) literaturę popularno-naukową,
f) wybrane pozycje z literatury pięknej,
g) czasopisma,
i) programy multimedialne.
4. Do zadań biblioteki szkolnej należą:
a) gromadzenie i udostępnianie podręczników , materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych oraz innych materiałów bibliotecznych,
b) tworzenie warunków do efektywnego posługiwania się technologiami informacyjno-komunikacyjnymi,
c) rozbudzanie i rozwijanie indywidualnych zainteresowań uczniów,
d) wyrabianie i pogłębianie nawyków czytania i uczenia się,
e) organizowanie działań rozwijających wrażliwość kulturową i społeczna uczniów.
Biblioteka Szkoły jest pracownią szkolną, służącą realizacji potrzeb i zainteresowań uczniów, rodziców oraz zadań dydaktyczno-wychowawczych i doskonalenia pracy nauczycieli.
2. Godziny pracy biblioteki dostosowane są do potrzeb osób z niej korzystających.
3. Zbiory biblioteki obejmują:
a) podręczniki i programy szkolne,
b) lektury podstawowe do języka polskiego i innych przedmiotów nauczania,
c) wydawnictwa informacyjne,
d) lekturę uzupełniającą do języka polskiego,
e) literaturę popularno-naukową,
f) wybrane pozycje z literatury pięknej,
g) czasopisma,
i) programy multimedialne.
4. Do zadań biblioteki szkolnej należą:
a) gromadzenie i udostępnianie podręczników , materiałów edukacyjnych i ćwiczeniowych oraz innych materiałów bibliotecznych,
b) tworzenie warunków do efektywnego posługiwania się technologiami informacyjno-komunikacyjnymi,
c) rozbudzanie i rozwijanie indywidualnych zainteresowań uczniów,
d) wyrabianie i pogłębianie nawyków czytania i uczenia się,
e) organizowanie działań rozwijających wrażliwość kulturową i społeczna uczniów.